Bøger
Artikler
- Lärar-elev-relationens betydelse och lärarens relationskompetens. Klinge, L. Venue. Februar 2017. Linköpings Universitet
- Lærerens relationskompetence er en nødvendig innovativ kompetence. Klinge, L. August 2016. Gjallerhorn
- Den eksistentielle betydning af feedback. Klinge, L. September 2016. KvaN
- Hvordan kan vi hjælpe børn henimod et mål? Klinge, L. Maj 2016. Skolestartbladet
- Et godt forhold til lærerne får eleverne til at lære mere. Klinge, L. April. Forskerzonen, videnskab.dk
- Dynamikker i lærer-elev-relationen. Klinge, L. i Unge Pædagoger. Januar 2015
- Når det er sjovt, glemmer man at larme. Klinge, L. Kronik i Folkeskolen. September 2013
- Elever vil betyde noget for deres lærer. Klinge, L. Forskerzonen, videnskab.dk. September 2013
- Hvordan skaber en lærer positive relationer til sin klasse? Klinge L. DCUM.dk. Februar 2013
- Skoleelever lærer mindre, når læreren skælder ud. Klinge, L. videnskab.dk. Juni 2012